Мета: вивчати виховний потенціал кожної родини; здійснювати стимулювання для подальшої співпраці учнів і батьків, налагоджувати тісний зв'язок класного керівника з батьками; формувати загальнолюдські цінності.
Обладнання: фішки, «листки успішності», дитячі малюнки, картки із завданнями, пляшки, ложки, відра з водою, грамоти.
Запрошення для батьків
Шановні мами й тата,
Запрошуємо на свято, веселе свято сміху,
І вам, і нам на втіху.
Чекаємо на вас 14 вересня 2015року о 14.00 годині.
1. Шановні мами й тата
ми раді вас вітати
у цьому світлім класі,
де вчаться діти ваші.
2. Сьогодні свято сміху
Тож смійтеся й смішіть
І всі ці наші конкурси,
Жартуючи сприйміть.
3. Та, рідні, постарайтеся
Більш балів зароблять.
Щоб не прийшлося з дітками
Про двійки «розмовлять».
4. Місяць яснесенький промінь тихесенький
Кинув до нас.
Мамо - матусенько, тату - татусеньку,
Спати вже час.
5. Що ж воно з того, що твір не написаний,
зовсім не вчаться вірші.
А математика та ще й німецькая...
Прямо аж крик із душі.
6. Тож пощадіть вашу рідну дитиночку,
вивчіть напам’ять хоч вірш.
Ну а ще краще, якщо, правда, вмієте
«Шпрехніть» німецьку скоріш.
7. Тож подивіться, як ми тут навчаємось,
скільки всього є у нас.
Але і вам зараз буде несолодко:
Адже всі ви - шостий клас.
Учитель. Доброго дня, шановні наші мами й тата! Дякуємо вам, що пристали на нашу пропозицію. Сьогодні ми хотіли б, щоб ви на цей короткий час забули про свої повсякденні турботи і разом з нами провели приємні хвилини відпочинку.
Разом із дітьми я пропоную вам стати учнями 6 класу і «провести» один день із життя шестикласника.
Конкурс 1. Діти і батьки дають письмово відповіді на запитання (кожен окремо).
1. О котрій годині прокинулася сьогодні ваша дитина?
2. Яка її улюблена страва?
3. У якому одязі (верхньому) вона прийшла до школи?
Після написання відповідей звіряємо написане. У кого співпало - той і переміг (отримує фішки).
Учитель. Конкурс 2. А тепер розпочинається перший урок - урок української мови. Так як зараз ми вивчаємо «Лексикологію», то і перше завдання - скласти «прикольний» словничок. Для прикладу…
Двійка - роззява дванадцятка, що загубила одиницю.
Дефіс - балопожирач на диктанті.
Дзвінок - рятувальна соломинка для потопаючого на уроці.
Диван - мій чотириногий друг.
Диктант - танок помилок.
Дощ - мрія рослин, за якими доглядають школярі.
Спробуйте укласти «прикольний словничок» із таких слів:
Ікс, іменник, іменинник, інститут, іспит, історія, їдальня, їжак.
Конкурс 3. Ви, мабуть, дуже полюбляєте писати твори. Спробуйте створити словесні веселі кліпи, продовживши речення. У реченні всі слова мають починатися з однієї літери.
( При оцінюванні врахуємо кількість слів і зв’язність тексту).
Наприклад. Високий Віктор, відчинивши вікно, весело всміхнувся витрішкуватому вітрові, вродливій вороні, вередливій веселці.
Весела Василина ...
Впертий Василь ...
Обурена Орися ..
Маленька Мальвіна ...
Терпляча Тетяна ...
Боязкий Богдан ...
Учитель. А тепер перейдемо до другого уроку - математики. Часто ми, дорослі, нарікаємо на те, що наші діти не вміють рахувати, погано знають таблицю множення. Давайте перевіримо.
Конкурс-жарт (не оцінюємо)
Запитання дітям запитання батькам
2×2 123×789
3×3 234×678
4×4 345×5643
5×5 564×654
6×6 903×452
7×7 768×842
Конкурс 4. Батькам необхідно розв’язати жартівливі задачі.
Задача 1. Ішов чоловік у місто, зустрів сім баб на містку. У кожної баби по кішці, у кожної кішки по мишці. Скільки всього людей ішло у місто?
Задача 2. На дереві сиділо 17 горобців. Мисливець убив 6. Скільки горобців залишилось?
Задача 3. Летіли 5 страусів. Мисливець убив 3. Скільки страусів залишилося ?
Конкурс 5. Батькам необхідно порахувати від одного до тридцяти, але замість чисел, що містять у своєму складі 3, потрібно говорити «ой не можу».
Учитель. Діти, а що ми з вами робимо після другого уроку? Так, ми йдемо в їдальню.
Конкурс 6. Діти годують батьків манною кашею ( завдання виконують із зав’язаними очима).

Учитель. Ну що ж, гарненько попоївши, можна і до наступного уроку братися. А далі у нас - урок української літератури.
Конкурс 7. Читання скоромовок.
Босий хлопець сіно косить, роса росить ноги босі.
Був господар, був господар, та й розгосподарився.
Росте липа біля Пилипа.
Пік біля кіп картоплю Прокіп.
Невеличка перепеличка під полукіпком розпідпадьомкалась.
Бабин біб розцвів у дощ , буде бабі біб у борщ.
Варка варила вареника, Василь взяв вареника.
Ворона проворонила вороненя.
Серед корчів корч найкорчакуватіший.
Улас у нас, Панас у вас.
Через грядку гріб тхір ямку.
Очиці у вовчиці неначе блискавиці.
Учитель. Після трьох уроків можна і відпочити. Послухайте, будь ласка, учнівські усмішки.
Ну що, відпочили? А тепер наступний урок - малювання.
Конкурс 8. На дошці розміщено малюнки, на яких діти зобразили свої родини. Завдання батькам: упізнати себе у дитячих малюнках.
Конкурс 9. «Сліпий дощик». Намалювати хмаринку, сонечко, дощик із зав’язаними очима.
Учитель. Після уроків ми, зазвичай, прибираємо у класі та поливаємо квіти. А для цього, як відомо, потрібна вода.
Конкурс 10. Хто швидше наповнить пляшки водою, (воду носимо ложкою із відерця).

Учитель. Ну а тепер час підрахувати кількість фішок, перевести їх у бали, а отримані результати внести до листків успішності.
Діти та класний керівник нагороджують батьків грамотами за почуття гумору у вихованні дитини та мужньо перенесені випробування.
|